2007年3月8日星期四

同門少年



那的1987年的8月,「同門少年」的誕生,那是我自資的第一本漫畫,只此一期。
還刊登上那年頭在街頭派發的小單張,一轉身就是20年!感謝當時跟我一起像傻瓜一樣派這東西的朋友們...到底還有多少人仍然保存著它呢?

21 則留言:

匿名 說...

當年都有買這本書,不過已不知放了在哪裡!可能在舊屋會找到吧。

當時最喜歡“天妖記”這一篇,但你在天下出版的那本“天妖記”,感覺好像和同門少年那篇有點不同呢!

匿名 說...

這本是我的珍藏啊`~~

匿名 說...

利生,仍記得當日在玉郎集團上班,是四方果拿過來問,「喂!你鍾唔鍾意佢d嘢,佢出左本書,買本支持下啦!」

我說:「都幾鍾意架,我買。」

看後我說:「喂!阿果,本書好正喎,幾過引,如果可以畫下呢d就好啦!」

阿果反應:「係咩!你都幾另類喎,我麻麻地啦!」

由那天開始,就聽到人們這樣說:「個條友鍾意個條友d嘢,呢條友原來攪另類嘢喎,唔怪得知佢講d嘢無人明啦!」

結果我無端另類左十幾年。

你本書後來我前後買了約四五本吧,好像。遇到志趣相投的都會送他一本。自己收藏起的現應該被埋葬在書海裡面,跟墨必斯或者望月峰太郎大被同眠。

匿名 說...

康卡斯!仲有冇多本呀!!你有咩志趣丫?我搏左條老命都同你相投啦!為左要本書~~

匿名 說...

咁又係,不過又咁講,我記得當年同事太郎就幾欣賞你d稿,佢會覺得好有趣,只不過從寫稿角度,佢就認為自己係另一條路。我都好深印象佢同我講,覺得同門少年本書對佢有d啟發,認為應該做d自己嘢,不過後來佢都左轉行,依家無佢消息(好似做緊game,已經好多年)

又,早前見到上官小強,講開佢仍然對你d稿讚不絕口,當然佢會用另類作為標籤,但態度上,佢會講,原本個d睇得多都悶啦,有人寫下第二d嘢先至好。

其實佢兩個同其他人有d唔同,太郎係一個對外來嘢好感興趣嘅人,所以小說音樂外國漫畫乜嘢都八下,而上官小強亦都對外來嘢抱開放態度,覺得識多d嘢點都係好事。

講到尾都係識唔識去包容,唔能夠做到包容係因為無自信、無信心。而一個人要做到有胸襟,能夠包容唔同事物、意見,最終只不過就因為有無修養,我覺得。

*利生,同門少年我諗我應該剩番一兩本掛,其他都係漫長嘅生活裡面扮演左親善大使嘅角色,就係送比d女,所以志趣相投應該係真正目的嘅煙幕。

Kongkee 說...

慶強!!!!我可以如何証明我是志趣相投嗎?那時我在報攤看見同門少年,才不過小學,當然和香港風景都錯過了!後來到中學看過石神刺秦,後悔不已,恕我唐突,這是我的email: kongkee@gmail.com
阿達∼!高抬貴手,咪爭住啦 :-P

匿名 說...

唔加返個道非牌,俾康卡斯誤會左我係利生添~~

江記,你咁樣打我尖法!!!不過……康卡斯都講,重點唔係「志趣」,係「女」呀!!!

袁建滔 說...

不如發表個網上版啦!

Kongkee 說...

讚成!最多我幫手scan!!!!

匿名 說...

網上發表箇然係超正!

但係我諗好多靚仔好似我同江記咁,對於《同門少年》、《香港風景》,都係只聞其名,咁經典既野,不如鐵道館復刻再版啦!

Kongkee 說...

好呀!( @0@ ) !!!!!!!!!!!

靜儀 說...

有咩好得過自己既作品有咁大回響!!!勁

匿名 說...

我!

利志達 說...

好多謝各位的支持,究竟怎樣才能給大家一個最完美的版本回謝,我也得好好想想,袁建滔提議出版個簡易版,不是不可能吧...要跟他再傾傾。

匿名 說...

我都好想擁有呀!復刻再版一定要出post呀!

Unknown 說...

簡簡單單弄個可逐頁翻動閱讀的Flash版本,那些舊紙烙墨的斑駁,省了修正功夫,味道更好。

我當年自己先後買了三本,都給了那些要年少十年以上的粉絲。又,那年,派送過好些人後,我跟你要,你就從膠袋裏一口氣拿出剩下的五本送我。幾年後,兩本送了給熱愛漫畫的阿青和阿蚊,一本給了我舊公司老闆小林信一先生。墨攻籌劃時,一本給張導演讀過便要去了。現在我手上剩下一本,封面上還清晰可見你當年蹲在歷青馬路上慢吞吞簽上的簽名。

VC 說...

我有

匿名 說...

不如去Faceboo開番個『同門少年』Group吖? 大佬你自己唔開我唔敢幫你開呀...
我啱啱開咗個『小强漫畫集』Group,唔知會唔會有人加入。

天使 說...

好耐冇見啦~~~~你好嗎? 本書出左未? 我都有一本呀! 梗係珍而重之啦~~€ ha....ha..

利志達 說...

angel
call me, i'd lost your phone number...thanks

史丹利五 說...

達哥:

《同門》我手上都有一本,但不是當年買,是bid返黎的。

如果你同意搞個網上版,小弟願意相助,將全書scan上網,兼開個網頁供所有人睇。

有意的話請聯絡:stanleyng.cult@gmail.com