2008年1月22日星期二

CLOVERFIELD

Cloverfield!

我無暈!

我鍾意!

7 則留言:

匿名 說...

爆大鑊啦!咩唻架?咩唻架?

匿名 說...

你好利生!現誠邀你接受訪問,本司現製作一系列專業人物訪問,內容是以各界專業人士或機機為訪問對象,製作一段約5分鐘訪問,供網站及相關機構播放。訪問內容主要是介紹被訪者的專業及入行經過,行業內的見聞、變化,以使年青人清楚該行業的概況,作為選擇人生路向的參考。

被訪者將被拍攝訪問,工作及生活情況,以及請被訪者提供與訪問相關的照片及片段,目的是希望得到不同類型的畫面素材,豐富片段的內容。拍攝時間約4至5小時,視乎時間、內容及地點而定。

現誠邀利先生接受這次的訪問。查詢及安排採訪,歡迎電郵shirleyyws@yahoo.com.hk

匿名 說...

我未睇哩,因為我個衰仔坐唔定兼大聲嗌。呢度有人話睇到頭暈兼作嘔。有專家叫易暈人仕食定暈浪丸先至好入場。攪笑!
我都好想睇吓因乜解究個神像頭可以由個海度飛到Midtown咁遠。不過荷李活近年拍的災難片都以New York為背景...唔通佢哋唔敢拍加州被毁滅?(e.g.『大地震』、『沖天大火災』等已幾十年了)

匿名 說...

By the way, 『Terminator』有電視版,網上免費有得睇。我不太喜歡美國電視,都覺得幾好睇。

『Terminator: The Sarah Connor Chronicles』
http://www.fox.com/terminator/

Fox On Demand (全集播,每星期有新)
http://www.fox.com/fod/player.htm?show=tscc
("Pilot" = 第一集)

吳家強 說...

恭喜發財!身體健康!

匿名 說...

我叫COFFEE,係網絡電台 UonLIVE.com音樂台的UJ
, 本人是其中一個節目「玩具迷乘」的主持,本人很誠意希望邀請妳作為其中一集的嘉
賓.
「玩具迷乘」是一個分享由玩具所得喜,怒,哀,樂的節目,
我知道你近日事務較忙, 請有空時或回覆email

Thank!


--
Best Regards
Coffee Woo
coffee.woo@uonlive.com

匿名 說...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.